Aanhoudend noodweer

9 mei 2015 - Zanzibar Town, Tanzania

Voor deze week heb ik bar weinig te vertellen eigenlijk. Het slechte weer heeft continue aangehouden. Straten zijn overstroomd, huizen verwoest, bomen omgevallen etc etc. De stroom bij ons is gemiddeld 3 a 4 uur per dag uitgevallen deze week. Anders gemiddeld eens per week enkele minuten tot uren.

Het gevolg hiervan is dat mensen niet naar buiten gaan en dus ook niet naar ons toe komen. We hebben dus eigenlijk een hele week zo’n beetje uit ons neus lopen eten.

We hebben wat randvoorwaardelijke zaken gedaan, maar die zijn met 8 man sterk ook zo klaar.

Verder hebben we de plannen voor de ouder informatieochtend verder uitgewerkt. Die zou eigenlijk vandaag plaatsvinden, maar omdat we de hele week niemand gezien hebben door het weer, gaan we deze verplaatsen. Mochten we net vandaag dan voor het eerst in een dikke week een blauwe lucht hebben ipv een donkergrijze..

Volgende week gaan we hopelijk met beter weer, weer vol er tegenaan. We willen al onze kinderen thuis gaan bezoeken om zo hopelijk de volgende ouderbijeenkomst wel door te kunnen laten gaan!